آخرین اخبار

آزار و اذیت ۲ دختربچه از سوی مرد ۵۰ ساله

متهم در یکی از کوچه‌های شهر فیروزآباد ۲ نفر دختر بچه را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

اشتراک گذاری
27 فروردین 1403
کد مطلب : 12736

توازن

|

۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۳:۰۹
|

|

متهم در یکی از کوچه‌های شهر فیروزآباد ۲ نفر دختر بچه را اغفال کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد.

|

۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۶:۱۳:۰۹

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: مردی ۵۰ ساله که اقدام به آزار و اذیت ۲ دختربچه کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال کرده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =